صعود قله سرآخور (بلوران) (جمعه 26 آبان 1402)

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آبان 1402 ساعت 23:26
بخش: -

اوقاتِ خوش آن بود که با دوست به سر رفت
باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود

عرض ادب و احترام خدمت خواننده گرامی
روز جمعه ۲۶اذر ماه ۴۰۲با دو دستگاه سواری تعداد ۸ نفر از همنوردان از باشگاه کوهنورد راهی قوچان شدیم و به قله سراخور
اما مدیریت باشگاه اقا دامون عزیز و سرپرست گرامی محمد بابایی برنامه، هدایا و لوحی اماده کرده بودند تا در چندمین سالروز احداث جانپناه سراخور از اقای رمضانیان  مؤسس این جانپناه تقدیر به عمل اورند
ساعت ۷صبح به میدان کشتی قوچان رسیدیم طبق برنامه از پیش تعین شده قدر دانی با تنی چند از دوستان قوچانی به عمل امد و همه با هم در هوایی ابری و کمی خنک راهی روستای سراب شدیم
پیمایش خوبی داشتیم با سرقدمی خانوم ریحانه و عقب داری جواد علیزاده و درایت سرپرست گرامی محمد بابایی
ساعت ۱۱ظهر به قله رسیدیم عکسی به یادگار و در ادامه برگشت به ابشار شرشر رفتیم نهار را انجا میل کردیم و ساعت ۲ ظهر برنامه به پایان رسید
سپاس از باشگاه کوهنوردی که وظیفه خود میداند تا  پیشکسوتان را چراغ راه خود قرار دهد و از انها تقدیر به عمل اورد